15 thoughts on “Daily Prompt: Might As Well Jump – show us JUMP.

  1. Pingback: Daily Prompt: I Took A Leap Of Faith | My Daily Prompt Blog

  2. Pingback: Might As Well Jump! | New Visions

  3. Pingback: A COVENANT MADE | hastywords

  4. Pingback: Fear Of Books (short fiction) | The Jittery Goat

  5. Pingback: Donate | Vivir, que no es poco

    • Thanks a lot! You are Greek I presume and so am I since I read your blog posts. Με λένε Ντόρις και χάρηκα πολύ για τη γνωριμία! 🙂

      • Να εισαι καλα Ντοριτα μου! Κι εγώ χαιρομαι! Το γνωρίζω κουκλα μου πως μιλας ελληνικά αφού σε βλέπω συχνα εδω μεσα μεσα απο τα like σου ..μπορουσα να σου σχολιάσω στα ελληνικα απο κει αλλα ..ισως ληταν γραφτό να γίνει έτσι για να ξεθαρρέψεις.. να σε προκαλέσει να μου σχολιάζεις ! Καλως ήρθες λοιπον, επίσημα πια! :)*

      • Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ. Χαίρομαι ιδιαιτέρως όταν γνωρίσω Έλληνες και επιδιώκω να έχουμε επικοινωνία. Θα είμαστε σίγουρα σε επαφή! 🙂 😉

      • Καλημέρα! Κι εγώ είμαι περίφανη, αλλά τα έχουμε κάνει λίγο κουλουβάχατα. Αγνοούμε επιδεικτικά την ιστορία μας και τη λεβεντιά μας και επιδιδόμαστε στο σπορ της “φαγωμάρας” γενικότερα….

Leave a comment