Μάθετε ορθογραφία, το κέρατό μου!

Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Pencil_Hd_64Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο κόσμο έχω απομυθοποιήσει εξ αιτίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Από τη μέρα που ανακαλύφθηκαν τα μπλογκς, τα τουίτερ, τα facebook και άλλα τόσα ευρήματα του διαβόλου, κόσμος και ντουνιάς έχει πέσει από τα μάτια μου με φόρα, σαν να βούτηξε στον Καιάδα με το κεφάλι κάτω, χωρίς κράνος! Απομυθοποιήθηκε κόσμος και ντουνιάς, επαναλαμβάνω, διότι εκφράζει τη γνώμη του όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, από φόρα εφημερίδων και αναρτήσεις μέχρι τουίτς των 140 χαρακτήρων, και την εκφράζει ανορθόγραφα!

Πριν πέσεις να με φας ότι έχω καταντήσει κακέκτυπο του Μπαμπινιώτη, να σου πω ότι δεν είμαι καμιά  σπαστικιά  που θα περάσει από κόσκινο κάποιον επειδή έγραψε το  τρένο με άλφα γιώτα  όπως το  γράφαμε παλαιά ή με έψιλον όπως θέλει ο Μπαμπινιώτης  ή αν   έγραψε ανορθόγραφα  μιας δύσκολη  λέξη . Ουδείς αλάνθαστος, πόσο μάλλον η γράφουσα. Αλλά, δεν μπορώ να πάρω στα σοβαρά άνθρωπο που γράφει…

View original post 568 more words

Leave a Reply

